از نکات مهم و بحث برانگيز اين نمايشگاه حضور کارشناساني ژاپني بود که به آموزش 46 شرکت توليد محصولات صنايع دستي در چگونگي تامين نيازهاي مشتريان ژاپني و تثبيت قيمت بازار ميپرداختند.
به گفته کارشناسان، ناآشنا بودن هنرمندان ويتنامي به زائقه مشتريان ژاپني، ذليل اصلي برپايي اين نمايشگاه و دعوت از کارشناسان به منظور بهبود وضعيت کنوني بوده است.
اين نمايشگاه با همکاري مشترک سازمان تجارت خارجي ژاپن، آژانس توسعه تجاري ويتنام و اتاق صنعت و بازرگاني ويتنام سازمان دهي و برگزار شد./109
انتهای پیام/